KIRJANIKUDKUNSTNIKUDTOIMETAJAD • TÕLKIJAD • KRIITIKUD • KEELED
PERIOODIKASARIANTOLOOGIADANTOLOOGIADAUTORIKOGUD
LAVASTAJADNÄITLEJAD • RIIGID



27.4.10

Stingray Sam (2009)

HÕFF ei ole vaid õudus, HÕFF on ka fantaasiafilmid. Viiendal HÕFF-il oli mitteõudus esindatud peamiselt ulmeparoodiate näol ning kui täpsemaks minna, siis just SF-paroodiatena.


Ega sellest paroodiavõtmes muusikalisest kosmosewesternist suurt rohkem ei teadnud, kui paar kohalikku blogijat kirjutanud olid. Ja nende kirjutiste põhjal mingit erilist huvi ka ei tekkinud. Reede õhtul kukkus aga kamraad Adi seletama, et kuivõrd olulise filmiga ikka tegu on ning kuna meie maitse paljude filmide asjus kattus, siis...


Sisu
Tegu on kuueks osaks jagatud filmiga, mis jutustab loo Stingray Samist ja Quasar Kidist ning sellest, kuidas nad päästavad kellegi Fredwardi käest ühe tüdrukutirtsu.



Paroodia sisututvustuse tegemine on üks lõputult tänamatu tegevus ning seepärast panin siia lihtsalt reklaamrulli, et minuarust annab see üsna hästi asjast aimu...


Seosed
Kuna tegu on üldisemat sorti pilaga, siis on seoseid palju ning nende üleslugemine oleks rohket vaeva nõudev tänamatu tegevus.


Pealegi, ega ma kõiki pilaobjekte ära ei tundnud niiehknaa.


Hinnang
Ma ei ole suur huumorisõber ja veel vähem hindan ma muusikale ning nali ja muusika koos on minu jaoks enamjaolt üsna peletav, aga «Stingray Sam» (2009) meeldis mulle küll. Heaks näiteks kasvõi kurikaela sünni tagamaid paljastav laul.



Filmil on ka üks suur miinus – film on liialt pikk. Mina oleks oma mõistusega filmi keskmistes osades jõhkralt käärid käiku lasknud ja «seriaali» vähemalt viieosalisena teinud. Igatahes oli vahepeal kogu see tants ja trall minu jaoks üsna tüütu.



Siis kui aga miniatuursed robotid ja tüdrukutirts ekraanile tulid, siis läks film taas õigetesse rööbastesse ja igavus lahkus igaveseks. Et siis algus ja lõpp olid head, aga keskosa lohises nagu halb hais maakaitseväe sabas.


Viited

No comments: