KIRJANIKUDKUNSTNIKUDTOIMETAJAD • TÕLKIJAD • KRIITIKUD • KEELED
PERIOODIKASARIANTOLOOGIADANTOLOOGIADAUTORIKOGUD
LAVASTAJADNÄITLEJAD • RIIGID



25.8.09

Stalkerid lillepeenral

Vaatan, et blogipuu on viimasel ajal üsna rammusat saaki andnud... pean silmas neid filmiblogijate alko-tiiraseid memuaare esimesest filmiblogijate kokkutulekust. Korraks käis eneselgi mõte peast läbi, et imbuks kohale, aga siis selgus, et kallis ämm on vaja Tallinna toimetada... et tal seal miski hambaarstide mess...


Tallinnas oli plaan ka rahvakirjanik Indrek Hargla kodu külastada. Selgus, et sellekuine Tallinna ulmefännide kokkusaamine oli samuti rahvakirjaniku koju ümber kanditud. Tulemuseks see, et ma takkajärgi ei mäletagi, et kuipalju ma pererahva endaga suhtlesin, aga suhtlemist oli palju...

Tahaks öelda, et üritus meenutas sellist rahvarohket võõruspidu minu pere ja muude loomade raamatust... noh, et külalised vedelevad siin ja seal, võetakse laisalt napsu ja süüakse samuti ning muudkui vesteldakse ja vesteldakse ja vesteldakse. Vestluste teemaks oli enamjaolt ulme, aga samas räägiti kõigest. Kõik see kokku meenutas sellist ulmefänni paradiisi.

PS! Krafinna tehtud pildil (klõpsa suuremaks!) on näha, et kuidas varasemad Stalkeri kujud on leidnud enesele vägagi esteetilise koha lillepeenras.


Viited

2 comments:

Juurak said...

Hehh, Sa oleks sinna sobind kui rusikas silmaauku. ;)

Ulmeguru said...

Ma alul mõtlesin, et kas ma passingi sinna, et pole nii palju filmidest kirjutanud, aga mingi hetk sain aru, et passiks küll... eks siis järgmine kord...