KIRJANIKUDKUNSTNIKUDTOIMETAJAD • TÕLKIJAD • KRIITIKUD • KEELED
PERIOODIKASARIANTOLOOGIADANTOLOOGIADAUTORIKOGUD
LAVASTAJADNÄITLEJAD • RIIGID



10.6.09

Maikuu parim arvustus

Oeh, see blogimine on minu jaoks vist suisa töö, sest miskipärast ma vabadel päevadel eriti ei blogi ning ka puhkusel olles tuli paras paus sisse. Ja nüüd on see uuesti alustamine üsna vaevaline...



Kui ma pisukeselt mandrilkäigult puhkuse lõpus tagasi jõudsin, siis avastasin, et olen vahepeal saanud taas Ulmekirjanduse BAASi kuu arvustaja rändtiitli. Seda siis juba viiendat korda. Mitte et ma sellele nüüd ülisuurt tähendust omistaksin, aga meeldiv ikka.

Peab tunnistama, et BAASi arvustustega tutvudes on mul praktiline eesmärk – või isegi kaks. Raamatuid on palju, elu on lühike, kõiki ei jõua lugeda, nii et päris hea, kui võib mõne teose suhtes tõdeda: no seda ma nüüd küll lugema ei hakka. /.../

Aga nagu öeldud, on teine eesmärk veel, ehk siis lugemist väärivate autorite ja teoste leidmine. Ma igaks juhuks ei luba, et ma kindlasti juba sel aastal Tim Pratti lugema hakkan. Kuid mingi huvi igatahes tekkis ja selle tekitamise eest ma ulataksin rändauhinna Jüri Kallasele arvustuse eest Tim Pratti jutule «The Witch's Bicycle».


Sellise seletusega ulatas maikuu parim arvustaja Must Kass (ehk Juhan Habicht) rändauhinna mulle.

Lingid:

No comments: