KIRJANIKUDKUNSTNIKUDTOIMETAJAD • TÕLKIJAD • KRIITIKUD • KEELED
PERIOODIKASARIANTOLOOGIADANTOLOOGIADAUTORIKOGUD
LAVASTAJADNÄITLEJAD • RIIGID



1.11.10

Half-Life: Escape from City-17. Part One (2009)

Kui ma siin paar postitust tagasi ilkusin «et millal valmivad Hollywoodis filmid lemmingute-mängust või siis Tetrisest», siis ei osanud ma arvata, et mu Facebook'i tuttavate seas sellest muhe arutlus tõuseb. Möödminnes visati sinna ka kõikvõimalikke wõrguviiteid... kamraad Laur pani viite temaarust ühele asisemale arvutimängu põhjal tehtud (fänni)filmile. Jutt siis filmist «Escape from City-17», mis põhineb mängul «Half-Life».



Tegelikult muidugi filmi kui sellist veel pole... on vaid isuäratav lõik... õigemini esimene osa sellest. Aga olen tõesti nõus, et vendade Purchase'de tehtu on just selline, nagu peaks olema sedasorti mängu põhjal tehtav film.


Viited

4 comments:

J said...

Paar treilerit, mis aastad tagasi blogist läbi käisid:

http://cinema.rockwitch.com/2008/04/13/treiler-tetris-the-movie/

Gendri said...

Ja, päris mõnusaid efekte võib näha. Selles pole kahtlustki! Vaevalt, et lugu nüüd nii hea tuleb; lihtsalt kõvasti saab märulit näha.

Kalmsten said...

hhmmm...fännifilmis effekte? kKindlasti - eks see tulebki nagu Avatar, aint kallim.
:D

ANTRISCO!

Ulmeguru said...

Pidage nüüd hobuseid! Ega seda filmi kunagi valmis ju ei tehta. Aga samas, kui ma seda juppi vaatasin, siis mõtlesin, et «Doom» oleks pidanud selline olema... tegelikult isegi veel värdsem...