KIRJANIKUDKUNSTNIKUDTOIMETAJAD • TÕLKIJAD • KRIITIKUD • KEELED
PERIOODIKASARIANTOLOOGIADANTOLOOGIADAUTORIKOGUD
LAVASTAJADNÄITLEJAD • RIIGID



15.12.06

Alguse asi

Kusagilt tuleb ju alustada...

Käesoleva blogi loomise üks peamisi eesmärke oli, et saaks miski selguse ulmesarjades. Loetud on arutul hulgal ning on ka miskeid failijuppe siin ja seal. Kuna mitmed äpardused kõvakettaga on mind ettevaatlikuks teinud, siis mõtlesingi, et arukas oleks asjad kuhugi wõrku üles panna. Siit oli juba üks samm blogini ning alguses pidigi sellest saama vaid ulmesarjade blogi. Kui olin tõsisemalt järele mõelnud, siis leidsin, et sarjablogi üksi oleks natuke piirav ning nii tekkiski mõte teha ulmeseoste blogi.

Käesolevas blogis kirjutaks ma siis ulmesarjadest ning pole olululine, et kas tegu on ühe autori sarja või ühismaailmaga. Samuti kajastaks siin blogis seoseid, mis tekivad, kui üks teos saab kehastuse mõnes muus meediavormis, ehk siis jutust koomiks, koomiksist film, filmist romaan, jne.

Oma põhiblogis Mitte ainult ulmest ... kirjutan ma ulmest samuti edasi, aga ainult sellisest, mis siia seosteblogisse ei mahu.

4 comments:

Trash said...

Good luck !

Peemot said...

Paljutõotav.

Anonymous said...

Positiivne! Lõpuks ka blogi, kus ainult ulmest juttu tuleb. :-)

Kohe ka üks idee - kui viitsid, võiksid kommenteerida eile Kanal 2-s näidatud filmi "Ajamasin". Kui muidugi üldse seoseid tekkis. ;-)

Ulmeguru said...

Kahjuks elan ma sellises EbW osas, kus ainuke nähtav telekanal on TV3... seega puudus mul objektiivne võimalus seda filmi näha...