KIRJANIKUDKUNSTNIKUDTOIMETAJAD • TÕLKIJAD • KRIITIKUD • KEELED
PERIOODIKASARIANTOLOOGIADANTOLOOGIADAUTORIKOGUD
LAVASTAJADNÄITLEJAD • RIIGID



27.12.09

Ilmus «Surmakarva»

Ma ei tea, et kuidas suhtuvad inimesed reklaami... mina suhtun ebalevalt... samas, siin ma nüüd olen ja reklaamin... et on ilmunud romaan «Surmakarva»... autoriks Maniakkide Tänav... väljaandjaks kirjastus Varrak...



Miks ma seda romaani siin siis reklaamin?
Esiteks võiks öelda, et mulle meeldib Maniakkide Tänava looming.
Teiseks võiks öelda, et selle romaani käsikirja esimene variant viibis ka meie majapidamises ning kallile kaasale see meeldis juba siis.
Kolmandaks võiks öelda, et see romaan sai ostetud pikemalt mõtlemata ning seda hoolimata sellest, et selle oleks me pere ilmselt ka tasuta saanud.
Neljandaks võiks öelda seda, et tõstsin romaani lugemisjärjekorras kõige-kõige esimeseks.

Viited

2 comments:

J said...

Maniakkide Tänav on hea jah. See puust akende raamat aga hiljem läks justkui igavaks ja liha väänamine, sõlme keeramine ja põrandat kattev kondipuru polnud justkui nii särav, lühijutu žanr justkui sobiks poisile paremini. Kuidas uus raamat on, goret on palju?

Ulmeguru said...

Ma alles alustasin, aga juba esimesel leheküljel keegi järas kedagi... ja järas sedavõrd aplalt, et isegi juuksed läksid loosi... juuste närimine meenutas rohu krõmpsutamist lehma poolt... noh, et umbes sama hääl...